دلیل قطعی من وتو از یاهست – فاز۲ناز |مجله تفریحی سرگرمی

faz2naz.ir/دلیلقطعیمنوتو-از-یاهست.html

۲ روز پیش – برچسب‌ها: قطع شدن شبکه من و تو، قطع شدن شبکه من و تو ماهواره، قطع شدن شبکه من و تو یاهست، قطع شدن شبکه من و تو در یاهست، دلیل قطع شدن شبکه …

چرا شبکه من و تو یاهست قطع شده

www.tel-sell.ir/چرا-شبکه-منو-تویاهستقطع-شده.html

۶ روز پیش – ۴ روز پیش – علت قطع شدن فرکانس یاه ست در شبکه من و تو/دلیل قطع شدن فرکانس یاه ست/جزئیات قطع شدن فرکانس یاه ست امروز چرا قطع شده قطع …

دلیل قطعی من و تو از یاهست

www.stage2.ir/دلیلقطعیمنو-تو-از-یاهست/

۶ ساعت پیش – برچسب‌ها: قطع شدن شبکه من و تو، قطع شدن شبکه من و تو ماهواره، قطع شدن شبکه من و تو یاهست، قطع شدن شبکه من و تو در یاهست، دلیل قطع شدن شبکه .

دلیل قطعی من وتو از یاهست چیست ؟ – جدید عکس – اول

jadidax.ir › دانلود

۵ روز پیش – ۴ روز پیش – علت قطع شدن فرکانس یاه ست در شبکه من و تو/دلیل قطع شدن فرکانس یاه ست/جزئیات قطع شدن فرکانس یاه ست امروز چرا قطع شده قطع

چرا شبکه من و تو یاهست قطع شده

www.post.jadideh.ir/چرا-شبکه-منو-تویاهستقطع-شده.html

۲ روز پیش – شبکه من و تو,شبکه من و تو یاهست,قطعی شبکه من و تو یاهست,علت قطعی شبکه من و تو شبکه یاهست,دلیل قطع شدن شبکه من و تو یاهست,چرا منوتو …

چرا شبکه من و تو یاهست قطع شده

doroghnevesht.rozblog.com/…/چرا-شبکه-منو-تویاهستقطع-شده.html

۶ روز پیش – دلیل قطع شدن شبکه پرشین تون چیست ؟ فرکانس … … peyton irpeyton irفرکانس شبکه من و تو … به یاهست دلیل قطع شبکه … چرا شبکه قاصدک …

چرا شبکه من و تو یاهست قطع شده – دهکده آفتاب

dehkadeaftab.ir/چرا-شبکه-منو-تویاهستقطع-شده.html

۶ روز پیش – ۴ روز پیش – علت قطع شدن فرکانس یاه ست در شبکه من و تو/دلیل قطع شدن فرکانس یاه ست/جزئیات قطع شدن فرکانس یاه ست امروز چرا قطع شده قطع …

خبر فوری: از شبکه من و تو

sporthack2017.blogsky.com/1395/09/12/…/خبر-فوری-از-شبکه-منو-ت

۱۲ آذر ۱۳۹۵ ه‍.ش. – برچسب‌ها: شبکه من و تو، تاریخ قطع شدن شبکه من و تو، چرا قطع شدن شبکه … من و تو از یاه ست، زمان قطع شدن شبکه من و تو، دلیل قطع شدن شبکه من و …

دلیل قطعی من وتو از یاهست چیست بایگانی – دانلود جدیدترین …

newjadid.ir/category/دلیلقطعیمنوتو-از-یاهست-چیست

شنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۵; ۲ views; admin; دیدگاه‌ها برای دلیل قطعی من وتو از یاهست چیست ؟ بسته هستند. دلیل قطعی من وتو از یاهست چیست ؟ دلیل قطعی من وتو از یاهست …

دلیل قطع شدن شبکه Manoto از ماهواره یاه ست Yahsat 52.5°E

v.sfreesat.com/Thread-خبر-ویژه-دلیلقطع-شدن-شبکه-Manoto-از-ماهواره…

۷ روز پیش – خبر ویژه دلیل قطع شدن شبکه Manoto از ماهواره یاه ست Yahsat 52.5°E … شبکه منوتو به دلیل عدم پرداخت حق پخش ماهواره یاه ست از این ماهواره قطع شده …

اطلاعیه جدید شبکه من و تو درباره قطع شدن در ماهواره یاهست – …

sporthack2017.blogsky.com/…/اطلاعیه-جدید-شبکه-منو-تو-درباره-قطع-…

۱۱ آذر ۱۳۹۵ ه‍.ش. – اطلاعیه جدید شبکه من و تو درباره قطع شدن در ماهواره یاهست – اخبار شبکه های فارسی … شبکه من و تو در برنامه اطاق خبر اعلام کرد که به هیچ عنوان و تحت هیچ … من و تو، دلیل قطع شدن شبکه من و تو، قطع شدن شبکه من و تو در یاهست، قطع …

فرکانس های جدید شبکه منوتو – دهکده دانلود

www.villagedownload.ir/post/406/فرکانس-های-جدید-شبکه-منوتو.html

۴ روز پیش – درود به تمام بچه های شبکه منوتو نکنید قطع نکنید چون روی یاه ست … ۴ روز پیش – علت قطع شدن فرکانس یاه ست در شبکه من و تو/دلیل قطع شدن …

دلیل قطع شدن برنامه استیج در شبکه منو تو چیست ؟ – جدید نیوز

jadidenews.ir › تلگرام

فرکانس … دلیل قطع شدن شبکه Manoto از ماهواره یاه ست Yahsat … …. فرکانس شبکه استیج اکادمی فرکانس برنامه استیج stage manoto فرکانس کانال شبکه منوتو …

دلیل قطع شدن برنامه استیج در شبکه منو تو

www.dehkadenews.ir/دلیلقطع-شدن-برنامه-استیج-در-شبکه-منو-تو.html

۱۸ hours ago – دلیل قطع شدن شبکه پرشین تون چیست ؟ فرکانس … من و تو … به یاهست دلیل قطع شبکه . …. دانلود برنامه استیج stage شبکه من تو | شیک ترین ها …

من و تو – ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

https://fa.wikipedia.org/wiki/من_و_تو

من و تو (به انگلیسی: Manoto ) (سابقاً منوتو یک) یک شبکهٔ تلویزیونی ماهواره‌ای فارسی‌زبان با تمرکز بر برنامه‌های … در سال ۲۰۱۶ این شبکه از روی ماهواره یاهست رفت.

آخرین اخبار و اطلاعات شبکه های فارسی زبان و ایرانی در این …

www.iplus-sat.com/archive/index.php/t-18026-p-39.html

۱۱ آذر ۱۳۹۵ ه‍.ش. – شبکه من و تو برای همیشه از ماهواره یاهست خداحافظ می کند و فقط در ماهواره …. زبان شبکه فارسی ۱ داشتیم ٬ ایشان از احتمال قطع شبکه فارسی ۱ به دلیل …

علت قطع شدن دو شبکه ماهواره | ماهواره یاهست | بیا تو تک سایت …

www.newtak.ir/aaa-family/

۱ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. – علت قطع شدن دو شبکه ماهواره | ماهواره یاهست. دسته بندی: مطلب جدید. بازدید: ۳,۸۵۷ …. فریال در شبکه من و تو ۱ + بیوگرافی. زیباترین عکس های روناک …

چرا منوتو از یاهست قطع شد | بیسترینها

falina.bistarinha.xyz/…/چرا%۲۰منوتو%۲۰از%۲۰یاهست%۲۰قطع%۲۰شد.ht…

۴ روز پیش – علت قطع شدن فرکانس یاه ست در شبکه من و تو/دلیل قطع شدن فرکانس یاه ست/جزئیات قطع شدن فرکانس یاه ست امروز چرا قطع شده قطع اتصال یاه ست .

شبکه من و تو به دلیل مشکلات مالی تعطیل می شود!

blogerpars.ir/news/…/شبکه-منو-تو-به-دلیل-مشکلات-مالی-تعطیل-می-…

۴ روز پیش – شبکه من و تو به دلایل مالی از جهت یاه ست قطع شد و به طور رایگان در جهت یوتلست پخش می شود. علیرغم اینکه بیشتر مردم شبکه من و تو را از جهت یاه …

عموسَت.کام آخرین اخبار ماهواره ها و رسانه ها | یاهست

amoosat.com/?tag=یاهست

قطع شبکه پرشین‌تون از ماهواره Express AM6 (یاهست اکسترا) · عموسَت … شبکه من و تو در ماهواره یاه‌ست به درخواست این شبکه یا ترفندی تبلیغاتی دیگر · عموسَت.

چرا منوتو از یاهست قطع شد

www.o0p.ir/post/142

۵ روز پیش – … www.danesh-khanevadeh.ir/post/…/چرا-شبکه-منو-تویاهستقطع-شده.h… ۴ روز پیش – علت قطع شدن فرکانس یاه ست در شبکه من و تو/دلیل قطع

فرکانس جدید شبکه من و تو | شبکه من و تو یاهست

nexload.com/فرکانس-جدید-شبکه-منو-تو/

۲ روز پیش – آدرس جدید سایت منوتو آدرس جدید شبکه منوتو یاهست آدرس و فرکانس دقیق جدید شبکه من و تو چرا منوتو خراب است ؟ دلیل خرابی منوتو دلیل قطعی منوتو …

پشت پرده تاسف آور شبکه جم/ تصاویر – فردا

www.fardanews.com/fa/news/…/پشت-پرده-تاسف-آور-شبکه-جم-تصاوی…

وی در ادامه با اشاره به شبکه من و تو گفت: «این شبکه کاملا انگلیسی است و … وی در مورد واگذاری شبکه های جم و قطع این شبکه ها گفت:« متاسفانه همه می دانیم عرب ها دهن … به دلیل باج دادن به کشور ترکیه است اشتباه می باشد و ثانیا مدیریت ماهواره یاه ست …

Mahvareh Last News | Facebook

https://www.facebook.com/mahvareh.team/

۸۰٪ مردم دیگر منوتو نمی بینند ٬ دستپاچگی منوتو از گِل هایی که درش گیر کرده در … شبکه فارسی زبان ماهواره یاهست قطع شود ٬ صدها نفر به قطع آن اعتراض خواهند کرد …. قطع شبکه فارسی ۱ به دلیل عدم سود کافی از فعالیت های این شبکه سخن گفتند.

شبکه ماهواره ای | بیا تو تک سایت تــــک

www.gem-download.ir/tag/شبکه-ماهواره-ای/

… دورسل,شبکه AAA,علت قطع شدن شبکه aaa,دلیل قطع شدن شبکه dorcel,قطع شدن شبکه بی بی سی,علت قطع شدن شبکه منوتو درماهواره یاه ست,قطع ماهواره,یاهست,علت …

پارازیت‌، توجیه سالی تاک برای تعطیلی من و تو | لیوانکو

livanco.ir › فرهنگی واجتماعی

۴ ساعت پیش – تعطیلی شبکه من و تو بر روی ماهواره یاه ست بنا بر دلایل مالی و بدهکاری … در همین رابطه مجری برنامه سالی تاک در قسمتی از توجیهات قطع شبکه مذکور …

Melli Satellite News – اخبار ماهواره و رسانه های پارسی زبان

www.mellisatnews.com/

سالی تاک: به دلیل گزارشات متعدد پارازیت روی یاه ست۱A به ماهواره یوتلست۷ رفتیم! … اعتراضات مردم نسبت به موضوع قطع شدن تلویزیون من و تو از ماهواره یاه ست۱A …

رسانه های برون مرزی – شبکه من و تو

dailyexpress.blogfa.com/tag/شبکه-منو-تو

قطع همکاری ناگهانی “طناز خامه” یکی از سردبیران و مجریان برنامه “اتاق خبر” از شبکه من و تو و … طناز خامه پس از جدایی از شبکه من و تو که البته همراه با فاش کردن بخشی از واقعیت های ….. بهای اجاره ماهواره یاه ست، معادل هر مگابیت ۵ هزار دلار می باشد. …. پس از یک هفته جلوی دوربین تلویزیون من و تو آمد و خود دلیل توقف سمت نو را بازگو کرد.

پارازیت‌، توجیه سالی تاک برای تعطیلی من و تو – خبرگزاری …

basijnews.ir/fa/news/…/پارازیت‌-توجیه-سالی-تاک-برای-تعطیلی-منو-ت

۳ ساعت پیش – تعطیلی شبکه من و تو بر روی ماهواره یاه ست بنا بر دلایل مالی و بدهکاری … در پی قطع شدن شبکه بهایی من و تو از ماهواره یاه ست، با توجه به عدم کارایی …

جزییات خبر تعطیلی شبکه من و تو آذر ۹۵ – وهاران

www.vaharan.ir › اخبار

۵ روز پیش – تعطیلی شبکه من و تو,تعطیل شدن شبکه من و تو,جزییات خبر … این شبکه به دلیل مشکلات موجود، پخش خود را از ماهواره‌های «یاه‌ست» و «بدر» قطع کرده …

توجیه سالی تاک برای تعطیلی من و تو – موسسه راهبردی دیده بان

www.didehbancenter.com/…/توجیه-سالی-تاک-برای-تعطیلی-منو-تو-…

۱۶ ساعت پیش – تعطیلی شبکه من و تو بر روی ماهواره یاه ست بنا بر دلایل مالی و بدهکاری … در پی قطع شدن شبکه بهایی من و تو از ماهواره یاه ست، با توجه به عدم کارایی …

یاهست – بالاترین

https://www.balatarin.com/tag/یاهست

برچسب: یاهست … تلویزیون من و تو در آستانه قطع شدن از ماهواره یاه ست۱A … به دلیل نزدیکی ماهواره یاه ست۱A و اکسپرس-AM6 هر ۲ ماهواره را بصورت همزمان می توان با یک …

قطع شبکه های جم و رسوایی شبکه من و تو – آپارات

www.aparat.com/v/…/قطع_شبکه_های_جم_و_رسوایی_شبکه_من_و_تو

۳ بهمن ۱۳۹۱ ه‍.ش. – نت افلاین رسوایی من وتو-چرا شبکه های جم قطع شد؟ … میشه ظمنا این کلیپ رو از اینترنت گرفتم وتازه به خاطر شبکه های جم یاهست رو گرفتم بعدم چ.

فرکانس شبکه های ماهواره ای on Instagram: “. . شبکه تهران اچ …

https://www.instagram.com/p/BA_a45vq9kv/

۶ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. – لطفا فرکانس من و تو روی یکی از ماهواره های هاتبرد یا یوتا ست یا بدر … و یاهست هم زمان باهم قطع میشن و بعد چند ساعت وصل میشن و دوباره قطع و وصل …

آدرس فرکانس جدید هاتبرد من و تو استیج – اترین موزیک

atrinmusic.ir/2016/12/آدرس-فرکانس-جدید-هاتبرد-تو-استیج/

۴ ساعت پیش – آدرس فرکانس جدید شبکه من و تو بعد یاه ست/فرکانس جدید منوتو تی وی/عوض شدن یاه ستدلیل قطع شدن برنامه استیج در شبکه منو تو چیست ؟

آخرین اخبارشبکه های ماهواره ای (@mahvareh_last_news) | …

www.pictaram.com/user/mahvareh_last_news/1792640950

#Mahvareh_Last_News جم و یاهست همچنان می تازند همانطور که با روی ایر رفتن … که برای منوتو در ماهواره یاهست افتاد و اینکه ماهواره پرمشتری یاهست که این روزها تمام … قطع شبکه فارسی ۱ به دلیل عدم سود کافی از فعالیت های این شبکه سخن گفتند …

جم تی وی روی «هاتبرد» و «یاه ست» قطع شد – بولتن نیوز

www.bultannews.com › صفحه نخست › سیاسی

۲۶ دی ۱۳۹۱ ه‍.ش. – این کانال تلویزیونی به دلیل مشکلات و شکایت های بسیاری که از پخش آن می شودبا … ماهواره یاه ست با بمب تبلیغاتی پکیج جم به روی کار آمد تا جایی که گروه جم صاحب ۱۰ ….. کاش به جای این شبکه شیطا ن پرست من وتو قطع می شد.

من و تو – امپراتوری دروغ

www.empireoflies.ir/category/من‌وتو/feed/

فیلم/ خودشیفتگی به سبک «من و تو»/ کنایه مهران مدیری به خودشیفته‌ها! … مالی شبکه من و تو، این رسانه ضد انقلاب را در آستانه قطع شدن از ماهواره یاه ست قرار داد. …. شرایطی می‌توان بازی کرد که در جسم فیزیکی خودش بازی شود به دلیل این‌که این وسیله از …

رازگشایی «کیهان» از تعطیلی شبکه «من و تو» – برترین ها

www.bartarinha.ir/fa/news/…/رازگشایی-کیهان-از-تعطیلی-شبکه-منو-

۶ روز پیش – شنیده می‌شود پس از شبکه من و تو (۲)، شبکه اول این رسانه ماهواره‌ای … به دلیل مشکلات موجود، پخش خود را از ماهواره‌های «یاه‌ست» و «بدر» قطع کرده است و …

دلیل عدم انتشار عهمسرشاهرخ استی

vagnews.ir/search/?…دلیل%۲۰عدم%۲۰انتشار%۲۰عهمسرشاهرخ%۲۰استی…

شبکه من و تو به دلایل مالی از جهت یاه ست قطع شد و به طور رایگان در جهت یوتلست پخش می شود. علیرغم اینکه بیشتر مردم شبکه من و تو را از جهت یاه ست تماشا می کردند …

فرکانس شبکه من و تو manoto1 | بروز دانلود – خانه

newsdownload.ir › گوناگون

۱ مهر ۱۳۹۵ ه‍.ش. – صفحه اول تو پخش شبکه فرکانس شبکه من و تو روی ماهواره بدر و فرکانس … ما پولاریزاسیون در هاتبرد یاه ست جدید شبکه من و تو به دلیل استفاده از فرکانس‌های … و تو و تو یکی از این شبکه ها که در هفته های اخیر قطع شده است شبکه …

آذرست : آخرین خبرها از شبکه های فارسی زبان – سایت ماهواره …

forum.azarsat.blue/printthread.php?t=82&pp=40&page=221

۳ تیر ۱۳۹۵ ه‍.ش. – ۲ شبکه جام ریور و جام روبیکس از فرکانس ۱۱۹۵۸ ماهواره یاه ست قطع ….. در ماهواره یاه ست ٬ پنجشنبه ها و جمعه ها برنامه های شبکه من و تو را رایگان دانلود و تماشا کنید ….. در اروپا بود که تا قبل از این به دلیل پخششان از ماهواره یاه ست امکان …

AmooSat (@amoosat) Instagram Profile – gramtoken.com

www.gramtoken.com/u/amoosat

توقیف فیلم «مواجهه» به دلیل پیوستن کارگردانش به شبکه ماهواره‌ای جِم پیوستن … اعتراضات مردم نسبت به موضوع قطع شدن تلویزیون من و تو از ماهواره یاهست همچنان ادامه …

۳ابان به علت برف ایا تعطیل است

navduni.com/search/?q…page=7

به گزارش ستاره ها؛ نادر فکورنیا اظهار داشت: سه‌شنبه ۱۶ آذر ماه ۹۵ به دلیل بارش برف و برودت … شبکه من و تو به دلایل مالی از جهت یاه ست قطع شد و به طور رایگان در جهت …

تعطیلی ۳ آذر

navduni.com/search/?q=تعطیلی%۲۰۳%۲۰آذر&page=12

۴ روز پیش – شبکه من و تو به دلایل مالی از جهت یاه ست قطع شد و به طور رایگان در جهت یوتلست پخش می شود. علیرغم اینکه بیشتر مردم شبکه من و تو را از جهت یاه …

در پشت پرده شبکه جم کلاسیک چه می گذرد؟ + عکس – مشرق

www.mashreghnews.ir/…/در-پشت-پرده-شبکه-جم-کلاسیک-چه-می-گذرد-…

وی در ادامه با اشاره به شبکه من و تو گفت: «این شبکه کاملا انگلیسی است و … وی در مورد واگذاری شبکه های جم و قطع این شبکه ها گفت:« متاسفانه همه می دانیم عرب ها دهن … به دلیل باج دادن به کشور ترکیه است اشتباه می باشد و ثانیا مدیریت ماهواره یاه ست …

Entertainments (@SatEntertain) | Twitter

https://twitter.com/SatEntertain

با توجه به اینکه #شبکه #منوتو بزودی از #ماهواره #یاهست #فرکانس ۱۲۰۷۳ قطع میشود، این … بزودی در مقاله ای علت قطع #منوتو از #ماهواره #یاهست را افشا خواهیم کرد.

تعطیلی مدارس هرمزگان ۲ آذر آلودگی هوا

sinka.ir/search/?q…page=14

شبکه من و تو به دلایل مالی از جهت یاه ست قطع شد و به طور رایگان در جهت یوتلست پخش می شود. علیرغم اینکه بیشتر مردم شبکه من و تو را از جهت یاه ست تماشا می کردند …

آخرین اخبار و اطلاعات شبکه های فارسی زبان و ایرانی(به غیر …

v-soft-sat.in/printthread23415-412.html

۲ تیر ۱۳۹۵ ه‍.ش. – قرارداد پنج ساله رایگان شبکه من و تو در قبال آوردن شبکه های فارسی زبان به … سامان در ماهواره یوتلست داشتیم ٬ دلیل گفته های مسئولین شبکه من و تو مبنی … ۲ شبکه جام ریور و جام روبیکس از فرکانس ۱۱۹۵۸ ماهواره یاه ست قطع شدند و …

تعمیرات Receiver توسط شما

www.tebyan.net/newindex.aspx?pid=934&articleID=418655

شطرنجی میشوند یا کلا قطع هستند ولی بقیه مشکلی ندارند این مشکل دلایل بسیاری … است ولی اگر اینگونه نیست و سیگنال ضعیف است یا کلا قطع است اشکال را در جای دیگر … یسوال داشتم من رسیور آی استار مدل x15000اچ دی دارم یکی دوباره پچ جدیدو …

#منوتو Instagram hashtag • Instagram photos and videos – …

https://webgram.co/tag/منوتو

سالی تاک: به دلیل گزارشات متعدد پارازیت روی یاهست به ماهواره یوتلست۷ رفتیم! … اعتراضات مردم نسبت به موضوع قطع شدن تلویزیون من و تو از ماهواره یاهست همچنان …

#یاهست on Tofo.me: Instagram Online Viewer

tofo.me/tag/یاهست

دلیل رفتن شبکه من وتو از ماهواره یاه ست منبع خبری از ماهواره لست نیوز نمایندگی شبکه … شبکه طپش از هر دو فرکانس یاهست قطع شد #tapesh #new_frequency …

شبکه من و تو بایگانی – اولی ها

avaliha.ir/tag/شبکه-منو-تو/

شبکه من و تو به دلیل نداشتن آگهی و درگیری داخلی تعطیل میشود !!! … شبکه من و تو که این روزها از روی ماهواره یاه ست پخش خود را قطع کرده است واکنش هایی را به دنبال …

آذرست : آخرین خبرها از شبکه های فارسی زبان – سایت ماهواره …

azarsat.bid/printthread.php?t=82&pp=40&page=220

۱۶ خرداد ۱۳۹۵ ه‍.ش. – شبکه max tv که در فرکانس ۱۱۹۵۸ ماهواره یاه ست روی ایر است به سیستم GLWiZ پیوست. … کانال منوتو با کیفیت اچ دی در ماهواره یوتلست ۷ بصورت تست روی ایر رفت. … شبکه تصویر ایران از فرکانس ۱۲۵۲۰ ماهواره هاتبرد قطع شد. …. نسخه SD و HD شبکه من و تو به دلیل تغییر در سوییچ Full HD شبکه برای …

دلیل قطعی شبکه eurotic tv – خبر

khabarian.ir/search/?q=دلیل+قطعی+شبکه+eurotic+tv

اطلاعیه دیرهنگام اپراتور دوم درباره دلیل قطعی اینترنت موبایل کاربران …. شبکه من و تو به دلایل مالی از جهت یاه ست قطع شد و به طور رایگان در جهت یوتلست پخش می …

تعطیلی مدارسدر مشهددر ۲۰ آذر

dulme.ir/search/?q=تعطیلی%۲۰مدارسدر%۲۰مشهددر%۲۰۲۰%۲۰آذر…۶

شبکه من و تو به دلایل مالی از جهت یاه ست قطع شد و به طور رایگان در جهت یوتلست پخش می شود. علیرغم اینکه بیشتر مردم شبکه من و تو را از جهت یاه ست تماشا می کردند …

جم تی وی روی «هاتبرد» و «یاه ست» قطع شد

khabareghtesadi.com/fa/news/5023

۲۶ دی ۱۳۹۱ ه‍.ش. – فرکانس شبکه جم تی وی gem tv روز گذشته روی هاتبرد و یاه ست قطع شده و … سعید کریمیان، از سوی دیگر شهرام همایون و شبکه من و تو، سایت های خبری و. … این کانال تلویزیونی به دلیل مشکلات و شکایت های بسیاری که از پخش آن می …

رازگشایی «کیهان» از تعطیلی شبکه «من و تو» – شفاف

www.shafaf.ir/fa/news/…/رازگشایی-کیهان-از-تعطیلی-شبکه-منو-تو

۶ روز پیش – شنیده می‌شود پس از شبکه من و تو (۲)، شبکه اول این رسانه ماهواره‌ای … به دلیل مشکلات موجود، پخش خود را از ماهواره‌های «یاه‌ست» و «بدر» قطع کرده است و …

فرکانس شبکه hd منوتو در ماهواره – ویکی‌بلاگ

wikiblogs.ir/فرکانس-شبکه-hd-منوتو-در-ماهواره/

۲ مهر ۱۳۹۵ ه‍.ش. – فرکانس شبکه من و تو در یاه ست | پخش زنده شبکه های ماهواره ای. … فرکانس جدید شبکه های bbc persian و voa persian در ماهواره نایلست; امکان قطع … …. دلیل بیشتر شدن تعداد بینندگان ماهواره یاه ست و Express AM 22 در ایران، تمامی …

افشاگری جدید شبکه‌های ماهواره‌ای فارسی زبان علیه همدیگر …

kalame.co/faqs/15-1389-08-21-19-49-27/34099

شب خیز قصد داشت با رفتن روی فرکانس شبکه من و تو بتواند مخاطبان … شب خیز که به دلیل کم‌بیننده بودن شبکه آی‌تی‌ان و مشکلات عدیده این شبکه به دنبال …. ارتقا خود از سطح انالوگ به دیجیتال شبکه HD را در ماهواره یاه ست (Yah sat راه اندازی کرد). … و نقیض در رابطه با چرایی قطع شبکه به وجود امد و حتی شبکه جم نیز در پایگاه های …

دلیل قطع شدن شبکه پرشین تون و فرکانس جدید ۲۶ دی ۹۳ | …

yekdost.ir › اخبار

۲۶ دی ۱۳۹۳ ه‍.ش. – دلیل قطع شدن شبکه پرشین تون و فرکانس جدید ۲۶ دی ۹۳ …. دروغ نگی اباصلتی در ضمن تو مردی یا پسر مثل علی و من که خودم را …. این جم پرشین تون وصل کن نیست خیلی وقته باب اسفنجی ندیدم دلم براش تنگ شده یاه ست رو هم که …

خبر جدید ıllıllıll جدیدترین اخبار،اطلاعات و فرکانس کانال های …

https://www.2full-sat.in/printthread3063-351.html
۲۱ خرداد ۱۳۹۵ ه‍.ش. – ۱۰پست

قطع دو شبکه GAM RIVER و GAM RUBIX از ماهواره یاه ست … در کنار شبکه من و تو قرار گرفتن بصورت لوگو … دلیل آن هم کاملا مشخص است، اول ارزان شدن رسیور های اچ دی در بازار ایران (یک رسیور اچ دی معمولی با امکانات نسبتا بالا زیر …

خبر کوتاه ساعاتی – Iconosquare

https://pro.iconosquare.com/igfeed/loadmedia?pageID…

بزودی شبکه منوتو از ماهواره یاهست قطع خواهد شد این شبکه قرار داد خود را با ماهواره … اطلاعیه شبکه های کاپ گروپ بینندگان گرامی تلویزیون های گروه CAP به دلیل …

افشاگری جدید شبکه‌های ماهواره‌ای فارسی زبان علیه همدیگر …

www.dana.ir/…/افشاگری-جدید-شبکه-های-ماهواره-ای-فارسی-زبان-علیه-همد…

۱۱ تیر ۱۳۹۲ ه‍.ش. – شب خیز قصد داشت با رفتن روی فرکانس شبکه من و تو بتواند مخاطبان …. از سطح انالوگ به دیجیتال شبکه HD را در ماهواره یاه ست (Yah sat راه اندازی کرد). ….. و گروهی خود تحلیل نموده و اگر چه نمی توان دلیل اصلی قطعی شبکه جم را اعلام …

آخرین اخبار و اطلاعات شبکه های فارسی زبان و ایرانی در این …

www.aplus-sat.com/archive/index.php/t-18026-p-36.html
۲۲ تیر ۱۳۹۵ ه‍.ش. – ۱۰۰+پست – ‏۱۱ نویسنده

۷_تعداد ناچیز شبکه های خبری باقی مانده بزودی از ماهواره یاه ست قطع خواهند شد!! …. این ماهواره در مدار ۵۲درجه شرقی قرار دارد و به دلیل نزدیکی به ماهواره یاه ست۱A با … بعد از چند روز پروایدر فرکانس مذکور شبکه های منوتو و بی/بی/س/ی/ …

من و تو یاه ست فرکانس – لینک گردی

nimrang.ir/news/منو-تویاه-ست-فرکانس

پخش آزمایشی شبکه من و تو در ماهواره یاه‌سَت Reviewed by عموست on Nov 13 Rating: 5.0 پخش آزمایشی … فرکانس جدید دلیل قطع شدن شبکه پرشین تون و فرکانس .

دلیل قطع شبکه های pmc و tvp از یاه ست بهمن ۹۴ – تفریحی

tafrihy.net/…/13376-دلیل+قطع+شبکه+های+pmc+و+tvp+از+یاه+ست+بهمن+۹…

۱۱ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. – دلیل قطع شبکه های pmc و tvp از یاه ست بهمن ۹۴ … پست و کامنت می صبح امروز، پس از چند ساعت قطعی شبکه منوتو ۱ در ماهواره یاه ست ، خروجی تصویر …

جدیدترین تغییرات فرکانس ما هواره ( یاه ست ) Yahsat-1A @ …

www.eplus-sat.com/archive/index.php/t-25007.html
۷ شهریور ۱۳۹۱ ه‍.ش. – ۱۰۰+پست – ‏۸۰ نویسنده

شایعاتی به دلیل کمبود بودجه شبکه فارسی۱ مطرح شد که نشان میداد که دروغ محض باشد زیرا که فارسی ۱ از …. شبکه GEM SPORT 2 از روی ماهواره یاه ست قطع شد ….. من که موندم جواب مردم را چی بدیم اخه چرا من وتو را روی یاهست نمیندازن …

اخبار شبکه من و تو – قطره

www.ghatreh.com/news/tag/26837-شبکه%۲۰من%۲۰و%۲۰تو/۰/۲۰

این شبکه به دلیل مشکلات موجود، پخش خود را از ماهواره های یاه ست و بدر قطع کرده … ۷ – … ۱۵ -. پاسخ قاطع احمد توکلی به درخواست مصاحبه خبرنگار شبکه من و تو

ماجرای سعید طوسی از قول شبکه های ماهواره ای – هاب سیتی

hubcity.ir/search/?q=ماجرای+سعید+طوسی+از+قول+شبکه+های…

روزنامه کیهان مطلبی درباره تعطیلی شبکه من و تو نوشت: شنیده می‌شود پس از شبکه من و تو … شبکه من و تو به دلایل مالی از جهت یاه ست قطع شد و به طور رایگان در جهت …

فرکانس voa – دانلود جدید

freedownloadnewa.com/tag/فرکانس-voa/

… فرکانس جدید پرشین تون در ماهواره یاه ست فرکانس شبکه فرکانس جدید من و تودلیل قطع شدن شبکه پرشین تون و فرکانس جدید ۲۶ دی ۹۳ | یک دوست فرکانس شبکه …

جم تی وی روی «هاتبرد» و «یاه ست» قطع شد/ توهین گردانندگان …

www.yazdfarda.com/news/1392/09/72760.html

۲ تیر ۱۳۹۲ ه‍.ش. – علت قطع برنامه های جم تی وی شکایت هایی بوده که افراد مختلف از نحوه عملکرد … کریمیان، از سوی دیگر شهرام همایون و شبکه بهایی من و تو، سایت های خبری و. … این کانال تلویزیونی به دلیل مشکلات و شکایت های بسیاری که از پخش آن …

satlastnews – Satellite L@st News مشاهده کانال تلگرام – Tele …

www.tele-wall.ir/telegram/channels/view/satlastnews

تعدادی از عزیزانی که از در سوپر گروه یاهست تیوی به دلایل مختلف بلاک شده بودند رفع بلاک شده اند … ⭕️همین حالا فیلم من سالوادور نیستم از شبکه Rox1<br/>ماهواره یاهست … تمامی شبکه های فرکانس ۱۱۳۸۷ یوتلست قطع خواهد شد و پس از چند روز این …. HD شبکه هایی همچون اپرا و من و تو و EBC1 نشان داد، ماهواره یاهست هیچ گونه همکاری را …

GEM TV روی هاتبرد و یاه ست بسته شد ! – دانلود سخنرانی …

www.zohur12.ir/56539/gem-tv-روی-هاتبرد-و-یاه-ست-بسته-شد

۲۹ دی ۱۳۹۱ ه‍.ش. – دلائلی که باعث قطع شدن برنامه های شبکه GEM TV بر روی ماهواره ها شد. … کریمیان، از سوی دیگر شهرام همایون و شبکه بهایی من و تو، سایت های خبری و… … این کانال تلویزیونی به دلیل مشکلات و شکایت های بسیاری که از پخش آن می …

قطع شبکه های جم از یاه ست و هاتبرد – گاوی که زیر شگنجه های …

rightandbull.blogfa.com/tag/قطع-شبکه-های-جم-از-یاه-ست-و-هاتبرد

گاوی که زیر شگنجه های صاحبش سیگاری شد – قطع شبکه های جم از یاه ست و هاتبرد … سعید کریمیان، از سوی دیگر شهرام همایون و شبکه بهایی من و تو، سایت های خبری و. … این کانال تلویزیونی به دلیل مشکلات و شکایت های بسیاری که از پخش آن می …

۹۶۹ – آخرین خبرها از شبکه های فارسی زبان

sat2hd.space/printthread.php?t=82&pp=10&page=969
۱ تیر ۱۳۹۵ ه‍.ش. – ۱۰پست

قرارداد پنج ساله رایگان شبکه من و تو در قبال آوردن شبکه های فارسی زبان به … سامان در ماهواره یوتلست داشتیم ٬ دلیل گفته های مسئولین شبکه من و تو مبنی … ۲ شبکه جام ریور و جام روبیکس از فرکانس ۱۱۹۵۸ ماهواره یاه ست قطع شدند و …

کشف حجاب یک مجری زن صداوسیما در شبکه ماهواره ای

abbi.ir/Print.aspx?id=48447

(۲۴دی-۱۳۹۱)، پخش شبکه به صورت غیرمنتظره‌ای قطع شد و از این تاریخ به بعد … طریق ماهواره یاه ست، به رقیب جدی شبکه ها در جذب مخاطب تبدیل شد، اما اخیرا طبق ظواهر ماجرا … دلیل مطالب و مقالات سعید کریمیان مورد توجه گردانندگان این رادیو قرار گرفت. …. ارتباط شبکه من و تو و شبکه های سلطنت طلب بر می گردد تا ضد گروه جم صحبت …

آخرین اخبار ماهواره yahsat در این تاپیک – تالار فوق تخصصی …

www.p30sat1.top/printthread68184-21.html
۲۵ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. – ۱۰پست – ‏۱ نویسنده

ابتدا اینکه سیگنال ۱۱۸۴۳ ماهواره یاهست قطع شد . … های تلویزیونی به روی آنتن شبکه تلویزیونی منوتو رفت تا شایستگی بیش از پیش این … در صنعت موسیقی دارند، اما تاکنون به دلیل وضعیت استبدادی و خفقانانگیز امروز ایران، …

خبر جدید ıllıllıll جدیدترین اخبار،اطلاعات و فرکانس کانال های …

www.fullsat.pw/printthread3063-207.html

۱۱ مهر ۱۳۹۳ ه‍.ش. – بعد به خاطر قطع png دارن شیرینی میدن و بزن و برقص راه انداخت … لحظاتی پیش پیج این دو شبکه اطلاعیه ای مسخره و بسیار خنده دار منتشر نمود که دلیل قطع شبکه png … png همچون شبکه های فارسی۱،منوتو،پی ام سی ، پرشینتون،نکس۱ و بی بی … اگر گروه جم نبود الان فرقی بین یاه ست و ماهواره یامال نبود و الان هم هیچ …

علت قطع شدن شبکه ۳ ۱۳۹۵ – سایت تفریحی و سرگرمی ناز …

nazbid.ir/post/?q=علت+قطع+شدن+شبکه+۳+۱۳۹۵

شنیده می‌شود پس از شبکه من و تو ۲، شبکه اول این رسانه ماهواره‌ای ضدانقلاب نیز در شرف … این شبکه به دلیل مشکلات موجود، پخش خود را از ماهواره‌های «یاه‌ست» و «بدر» قطع …

رازگشایی «کیهان» از تعطیلی شبکه «من و تو» – سایه

www.sayenews.com/fa/…/رازگشایی-کیهان-از-تعطیلی-شبکه-منو-تو

۵ روز پیش – این شبکه به دلیل مشکلات موجود، پخش خود را از ماهواره‌های «یاه‌ست» و «بدر» قطع کرده است و به گفته دست‌اندرکارانش قرار است به صورت «‌HD» از ماهواره …

فرکانس شبکه من و تو ورزش در هاتبرد پرشین تون voa …

downloadnewfreej.com/…/فرکانس-شبکه-استانی-در-یاه-ست-بدر-هاتب…

۱۴ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. – … در یاه ست بدر هاتبرد hot bird یوتلست ۹۵ فرکانس شبکه من و تو ورزش در … شبکه کلمه سایت کلمه،سایت شبکه کلمه دلیل قطع شدن شبکه پرشین …

فرکانس جدید شبکه آی فیلم و علت قطع شدن آن بر روی بدر و …

www.iraniann.com/…/فرکانس+جدید+شبکه+آی+فیلم+و+علت+قطع+شد…

شبکه من و تو آنلاین,شبکه ی من و تو آنلاین,لینک آنلاین شبکه من و تو,نرم افزار پخش آنلاین شبکه من و تو,شبکه من و تو انلاین,تماشای شبکه من و تو آنلاین,مشاهده …

آخرین اخبار ماهواره yahsat در این تاپیک

www.p30sat1.xyz/printthread68184-30.html

۵ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. – باز هم یک مستند دیگر در شبکه منوتو , این بار در سری مستند های این شبکه ” دهه …. شبکه pmc برنامه خود رااز ماهواره یاهست قطع کرد دلیل این کار هنوز …

سه ماه است که هیچ شبکه فارسی زبانی به یاهست پا نگذاشته …

www.bplus-sat.com/archive/index.php/t-137641.html

۱۷ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. – سه ماه است که هیچ شبکه فارسی زبانی به یاهست پا نگذاشته است بر خلاف … شبکه فارسی زبان این مسیر نیز قطع شده اند و دلیل قطعی بیش از ۲۰ مورد از آن ها … ۱۲۰۷۳ شامل شبکه های من و تو و TVPersia و فرکانس ۱۱۹۹۶ شامل شبکه های …

ببینم شبکه راه فردا پخش میکنه؟؟ | طرفداری

https://www.tarafdari.com/کاربران/…/ببینم-شبکه-راه-فردا-پخش-میک…

۱۶ شهریور ۱۳۹۵ ه‍.ش. – چرا شبکه های افغان تو یاهست ما امروز قطع شده 🙁 … روزه که قطع شدن من دیگه شبکه لمر رو ندارم. گزارش تخلف … دلیل قوی شدن تیم های دوم گروه ها سی ال.

اخبار، اطلاعات در مورد شبکه های پارسی زبان (به جزء شبکه های …

garenashops.vcp.ir/forum/thread-70292-43263.html

۳۰ فروردین ۱۳۹۳ ه‍.ش. – بعد از قطع شدن شبکه امید ایران در فرکانس ۱۱۹۵۸ ماهواره یاهست از امروز این … اما حالا که به ده ها دلیل، شبکه های پارسی به سمت ماهواره یاه ست کوچ کرده اند، یا … ب/ی/ سی فارسی و من و تو ۱ باشند (البته این دو شبکه در جهت هایی مثل ۱۵درجه …

فرهنگ و هنر – تاپ ناز

www.topnaz.com/category/artnews/

شبکه من و تو به دلایل مالی از جهت یاه ست قطع شد و به طور رایگان در جهت یوتلست پخش می شود. علیرغم اینکه بیشتر مردم شبکه من و تو را از جهت یاه ست تماشا می کردند …

اعلام پارازیت روی کانال من وتو از طریق سایت این کانال | …

https://nasabbashi.wordpress.com/2011/02/11/parazit-manototv/

۲۲ بهمن ۱۳۸۹ ه‍.ش. – متن اطلاعیه کانال من وتو در مورد پارازیت بینندگان عزیز، طبق اطلاعاتی که توسط شما به ما رسیده است، پخش برنامه های تلویزیونی من و تو در برخی از مناطق استانی و شهری در ایران با مشکل پارازیت روبرو شده است. … پارازیت بر روی یاه ستدر «انواع رسیورها» … من بیرجند هستم اکثر نقاط در شهر بیرجند قطع هستش.

دلـیـل قــطـع شبکه ی پرشین تون!+فرکانس جدیــد! – بازی آنلاین

www.flashkhor.com › … › علم، فرهنگ، هنر › خبرها
۱۰ مهر ۱۳۹۱ ه‍.ش. – ۴پست – ‏۳ نویسنده

شبکه پرشین تون هم به علت مشکلات فنی قطع شد ! … ۲۷۵۰۰) باقی می ماند و همچنین بر روی ماهواره های یوتل ست و و یاه ست نیز قابل دریافت می باشد … … کارت دی وی بی DVB رسیوری است که به کامپیوتر وصل میشه و من فعلا از طریق …

قبلی

v-softsat.in/printthread23415-382.html

۲۵ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. – شبکه من و تو از ماهواره یاه ست قطع شد. بدلیل یک مشکل فنی تصاویری که از ماهواره ارسال می‌شود دچار اختلال شده است. به‌همین دلیل از شما پوزش می‌خواهیم.

اخبار کانالهای ماهواره ایی – شبکه اجتماعی وزین فیس نما

facenama.com/satelite

دوستان بعد از قطع شدن شبکه gem ادامه سریالهای عمر گل لاله وشمیم عشق … دوستانی که ماهواره یاهست رو دارند میتوانند با رسیورهای معمولی هم این شبکه تفریحی …. و پاسخ گو بودن از دلایل محبوبیت این صفحه می باشد اما بعد از من وتو شبکه بی بی سی …

تاپیک پرسش و پاسخ =-= بحث و گفتگو درباره شبکه های …

www.cplus-sat.com/archive/index.php/t-54178-p-2.html
۱۴ اسفند ۱۳۹۲ ه‍.ش. – ۱۰۰+پست – ‏۱۰۰+ نویسندگان

سلام بله از روی ماهواره هاتبرد کلا قطع شدن و فقط در ماهواره یاهست در حال پخش … دلایل: ۱٫شخص مجهول الحالی به نام سام علامه میاد میشینه همه شبکه های … چند وقت پیش این تیزرو توی فارسی وان دیدم دیشب منوتو و امشب شبکه جم :۱w2e2: …

فرزین شبکه ۲

borofun.ir/search/?q=فرزین+شبکه+۲

این شبکه به دلیل مشکلات موجود، پخش خود را از ماهواره‌های «یاه‌ست» و «بدر» قطع کرده است و به …. شبکه من و تو به دلایل مالی از جهت یاه ست قطع شد و به طور رایگان در جهت …

فرکانس شبکه من و تو بدون پارازیت – لینک گردی

farsweekly.ir/news/فرکانس-شبکه-منو-تو-بدون-پارازیت

من و تو بدون … اگر به دلیل مشکل پارازیت و به . … فرکانس شبکه منوتو ۱ در یاهست – دانلود رایگان جدید. فرکانس شبکه … یاه ست … ۱۳۲٫ Live manoto 1 | پخش زنده شبکه من و تو ۱ بدون پارازیت … . … من و تو ۱ که از … است با قطع و یا پارازیت مواجه .

شبکه های ماهواره ای یاه ست که یورو ۲۰۱۶ را پخش میکنن – خبر روز

khabareruz.xyz/search/?q=شبکه+های+ماهواره+ای+یاه+ست+که…

شبکه من و تو به دلایل مالی از جهت یاه ست قطع شد و به طور رایگان در جهت یوتلست پخش می شود. علیرغم اینکه بیشتر مردم شبکه من و تو را از جهت یاه ست تماشا می کردند …

پخش مستند فرمانده۷۶از شبکه HD: برگزیده مطالب وب فارسی

star-tv.webreference.tk/

شبکه من و تو شبکه ۳ شبکه ورزش شبکه خبر شبکه نسیم شبکه جم شبکه نیم … و انیمیشن‌های خارجی و اتکا به تولیدات داخلی، گفت: «به همین دلیل دو شبکه سریال در هم …. ساعاتی پیش لوگوی شبکه PMC MUSIC در فرکانس جدید ماهواره ی یاه ست بر … منبع : STARTV |پرتال اخبار شبکه های تلویزیونیپوزش به علت قطعی ۳ روزه سایت

آخرین اخبار و اطلاعات شبکه های فارسی زبان و ایرانی در این …

www.9plus-sat.com/archive/index.php/t-18026-p-37.html
۳۰ مرداد ۱۳۹۵ ه‍.ش. – ۱۰۰+پست – ‏۱۳ نویسنده

چرا که شبکه PMC مدت هاست قصد دارد از ماهواره یاهست قطع شود و یاهست این … بالا به پخش حرفه ای موسیقی فارسی می پردازد، وجود شبکه دوم اپرا بی دلیل بود، و از …… هم اکنون من و تو HD از فرکانس ۱۱۵۶۶ هاتبرد قطع شده و پهنای باند ۶ …

Hashtag #yahsat on Instagram – abphy.com

abphy.com/hashtag/yahsat

شبکه رادیو جوان به صورت HD هم اکنون در ماهواره اکسپرس همجهت با یاهست … معترضان به قطع شدن تلویزیون من و تو از ماهواره یاه ست۱A به صراحت می گویند: به دلیل … کرد سام علامه به او بدهکار است و به دلیل اختلافات مالی دیگر با او همکاری نخواهد داشت.

اخبار داغ شبکه های ماهواره ای فارسی زبان

realnews1.blogfa.com/

پریسا سحر خیز که مدعی است، خود از این شبکه جدا شده است تنها دلیل این جدایی را سوء … امید خلیلی ضمن اشاره به مشکلات بوجود آمده در پخش شبکه من و تو در یاه ست و …… می شوند برنامه های ضد اخلاقی خود را برای دقایقی قطع کنند و به پخش اذان و مناجات …